Vodič kroz scenario planning

Postoji izreka da su svi planovi na kraju krajeva pomalo beskorisni jer se uvijek pojavi nešto nepredviđeno, ali je zato sama aktivnost planiranja najkorisnija praksa za naše poslovanje.

Radi se o tome da je nošenje s nepoznanicama, i odlukama kad je toliko toga nepoznato, samo pitanje toga koliko smo robusni. Savladavanje izazova i promjena je najčešće pitanje snalažljivost i promišljenosti. Zato je planiranje važno – vježba nas upravo prema toj robusnosti. Ako se u misaonom eksperimentu možemo snaći, realno je da ćemo se snaći i kad dođe situacija.

Razmišljanjem samo unutar jednog narativa gubimo perspektivu. Narativi naime oblikuju ponašanja i paradigme. A realni svijet ne funkcionira po urednom narativnom smislu, kao što je slučaj u pričama. Stoga je korisno promisliti kroz čim više različitih narativa i perspektiva. Kroz čim šire alternative vidimo više opcija – a sve nam trebaju. Jer ne postoji ‘jedan pravi’ izbor. Postoji samo nama optimalan izbor. Dovoljno dobar izbor je odličan izbor.

Iznimno kvalitetan alat, koji biznis koristi već pola stoljeća, je scenario planning. Ukoliko vas zanima kako planirati za narednih 6mjeseci, godinu dana, tri godine, preporučamo vam da probate taj alat gdje sagledamo svoje poslovanje, i odgovaramo na pitanje ‘što napraviti ako?’, kroz 3 različita scenarija (narativa). 

PREUZMITE Kratki vodič kroz scenario planning

Autor: ACT Grupa

Je li ti bio koristan sadržaj?

4.5 / 5. 2

Scenario Planning vodič

Kratka anketa

Kako bismo bolje razumijeli razmjere trenutne COVID-19 krize, odgovori na par brzopoteznih pitanja

    Smatraš li da je tvoje poduzeće pogođeno COVID-19 situacijom?

    Posluješ li trenutno na hrvatskom tržištu?

    Koja je veličina tvojega poduzeća?

    Dubinska analiza

    Ispunite upitnik samoprocjene o svojem poslovanju za uvid u trenutno stanje vašeg poslovanja u odnosu na ciljeve koje želite ostvariti.

    Ispuni upitnik
    Dubinska analiza